• سه شنبه ١٩ دی ١٤٠٢-١٤:٠٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٢٦٢
آقامیری خبر داد:

بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های عمرانی مناطق

چهل و ششمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه و جمعی از معتمدین محلات و مدیران شهری منطقه 13 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در دور اول و دوم برگزاری این نشست ها به دنبال تدوین نظام مسائل محلات بودیم؛ تصریح کرد: در دور سوم نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات در نظر داریم ضمن اطلاع از پروژه های مستمر، غیر مستمر و توسعه محله ای منطقه، اعتبارات و پروژه های سال ۱۴۰۳ محلات و نواحی مناطق پایتخت را تدوین نماییم. 
او افزود: در دور سوم نشست های مجمع مشورتی و تخصصی محلات، سلسله نشست هایی برای بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های عمرانی با حضور شهرداران و معاونین مناطق ۲۲ گانه با مشارکت معتمدین محلات برگزار می شود.
گفتنی است در سومین جلسه از دور سوم مجمع مشورتی و تخصصی محلات که در منطقه 13 برگزار شد؛ مشکلات شهری از نظر شهروندان، ظرفیت‌ها و اقدامات عمرانی سطح منطقه توسط اعضای مجمع مشورتی و تخصصی محلات منطقه بیان و پروژه های عمرانی سال ۱۴۰۳ محلات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: